piątek, 3 lipca 2015

Musisz to mieć #2

Najbardziej kultowe...
Najwygodniejsze...
Pasujące do WSZYSTKIEGO ...







Mowa oczywiście o butach marki CONVERSE, a dokładniej w tym poście skupię się na niskim  modelu w kolorze białym. 
Już od dawna planowałam zakup tych butów, a od kiedy je mam, dosłownie się z nimi nie rozstaję.
Nawet teraz pisząc tego posta, patrzę na nie, leżące koło szafy.






Te buty można zestawić z każdą rzeczą w szafie, będą pasować do każdej stylizacji i zawsze gdy zdaje mi się, że nie mam butów, które będą pasować do mojego dzisiejszego stroju sięgam po właśnie ten model. A dodatkowo są tak wygodne, że gdybym mogła wybrać tylko jedne buty, w których będę chodzić do końca życia, wybór byłby prosty...



Czy to szorty, spódniczka, długa sukienka, dżinsy, kombinezon, lato, wiosna, jesień to właśnie te buty będą pasować. 

Mnóstwo gwiazd również wybrało właśnie te conversy.

W Polsce cena tych butów to ok.250zł
Dlatego warto łapać okazję lub kupować je za granicą.
W internecie jest oczywiście bardzo dużo podróbek, ale osobiście ich nie polecam. Żeby nie być gołosłowna, oczywiście byłam posiadaczką podróbek i początkowo sprawowały się super, jednak z czasem zaczęły się rozklejać i nieładnie żółknąć. 

Oryginał będzie służył nam na lata. Moje conversy mają dopiero rok, ale z ręką na sercu mogę powiedzieć, ze wyglądają jak nowe.

Wiadomo, są to białe buty, więc nie ma się co oszukiwać, będą się brudzić i trzeba o nie dbać, ale chyba efekt jest tego warty. 

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz